En härlig dag!



Idag har det varit härligt! Men också rätt segt.. Tiden har gått sakta idag!
Jag hade sovmorgon, sen åt jag lunch och såg på ett avsnitt av The Pacific, en grym uppföljare av Band of Brothers!
Sen hann jag faktiskt att tvätta och klippa gräset.. Allt innan klockan 13:30!? Olikt mig.

Fick även mina betyg från skolan idag, mig stolt! :') Fått bort alla mina IGn utom ett, så nästan felfritt!
Nästa steg är att skriva in sig på arbetsförmedlingen och hoppas på att man får ett arbete. Detta kommer jag ordna under morgondagen, som det ser ut just nu ska jag och några vänner passa på att äta pizza tillsammans när jag ändå ska in till stan för att fixa med arbetsförmedlingen.

Ett bra slut på dagen, svensk seger mot Frankrike i fotbolls EM 2012 som slutade med 2-0 till Sverige! ;D

 

http://i47.tinypic.com/wag20i.png


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

.