Då är man tillbaka!

 
 
Ja, nu har jag varit lite osocial här på bloggen!
 
Vad har då hänt medans jag varit iväg? Jag har ju firat midsommar..
Det var verkligen härligt att komma ut med husvagnen, det kändes att det var länge sen sist!
Finns nog inte så mycket att klaga på angående midsommar, förutom att vädret kunde varit lite bättre.. Men man satt i förtältet, så det gjorde inte så mycket! =)
 
Det var en vacker camping som vi låg på, Röstånga Camping.
Jag tog tyvärr aldrig några bilder, vädret sabbade en del.. Men det kommer säkert fler tillfället att kunna ta foton, men dock inte på den campingen. Maten var klassisk och god, som vanligt! Nypotatis, grädde, sill, gräslök m.m och sedan jordgubbstårta på det! =)
 
Sen har jag varit iväg och skjutit idag, som var onsdag.. Det gick hyfsat faktiskt trots att resultatet bara blev 185/200 poäng, lyckades inte placera samlingen på 10an och det blev ett slarvskott som inte är så bra. På lördag ska jag åka iväg till Kristianstad för att skjuta SSM liggande 50 meter med 22long, och då måste det går bra tycker jag ^^ Ska träna en sista gång innan tävlingen på fredag.
 
http://i47.tinypic.com/wag20i.png

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

.