Fredagen den 13:e

 
 
Idag är det fredagen den 13:e, känd som otursdagen, men många hävdar att det är deras turdag? ;)
Bloggen är ganska inaktiv, för jag orkar inte vara aktiv med någon blogg för tillfället. Men lite har hänt sen sist jag skrev!
 
Den 7 Juli var jag på Ekebofestivalen, en av sveriges största dansbandsforum.
Jag tyckte det var roligt att gå runt där och höra många duktiga band uppträda, men hade aldrig tråkigt!
Här är banden som spelade den kvällen:
 
GRÖNWALLS, LARZ KRISTERZ, PERIKLES, ARVINGARNA,
KINDBERGS, EXPANDERS, VOIZE, DELENS, CANYONS, DANNE STRÅHED, ENJOY 
 
Annars har veckan varit lugn, och tråkig vissa delar! Men under denna tiden har jag uppdaterat min hemsida med en ny design. Fler uppdateringar ska det komma inom kort får jag hoppas, tiden måste ju också finnas till för det.
 
http://rewiex.se/images/logo.png
(Öppnas i ett nytt fönster)
 
Vi får se när nästa inlägg kommer, så håll till godo! :)
 
http://i47.tinypic.com/wag20i.png

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

.