En bra helg!

 
 
Igår
Skyttet gick inte så bra som väntat i Kristianstad, men nästa gång går det nog bättre för mig.
Efter skyttet så åkte vi till min moster som fyller år idag och firade henne, det var trevligt och god mat som alltid.
Det var rätt trevligt då delar av släkten var samlad och man fick prata ut om allt möjligt, för det är inte så ofta vi alla träffas. På kvällen tog jag och 3 andra tåget hemåt, vi kom hem ganska sent så man fick gå och lägga sig strax efter hemkomsten.
 
Idag
Idag har det varit en lugn dag, vilket som är lite ovanligt för min del. Fick sova ut riktigt så man var utvilad, sen fick man god middag, och efter det fick man glass =) Bortskämd? - Ja, lite faktiskt för ovanlighetens skull.
Såg på en film idag som var ganska bra, Real Steel. Har tänkt lite på att göra "Veckans film" inlägg så man kan ge er lite filmtips till fredagarana när man kan mysa i soffan och se på en bra film! Men vi får se om jag startar upp det, allt handlar om viljan ^^
 
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/2/22/Real_Steel_Poster.jpg/215px-Real_Steel_Poster.jpg
 
http://i47.tinypic.com/wag20i.png
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

.